Något om ingenting

God kväll!

Sitter & har lite halv tråkigt denna Onsdags kväll så jag snodde den här listan frpn en annan tjejs blogg. Uff, insåg inte att det var så många frågor, men tidsfördriv!




Lovar du att vara ärlig? Japp
Du heter: Jenni
Smeknamn: Lambert, lamberta, J.T m penni
Låt som när du är ledsen sörjer till?: Creed låtar --> one last breath, higher, My Sacrifice, Lullaby 
Beroende av: musik, träning, röj
Vad tror folk om dig?: Finns nog mååååånga bilder av mig. 1a. Blyg 2a. Träningsfreak/hälsofreak 3e. Galen festare
Stämmer det?: Första stämmer nog om jag sitter själv med en jätte het kille, men annars tycker jag att blyg är nog fel ord. Kan nog babbla på rätt mycket ibland. 2a - Stämmer till en vis del, men kan inte säga att mina helger som brukar vara är så hälosamma. 3e- Stämmer om det är bra musik man taggar till till!
Vad får du oftast komplimanger för?: Mina ben
Vad säger du för att imponera på någon?: VI KAN YOGA, SKA VI VISA PLANKAN, KÅBRAN & HUNDEN?
Hur imponerar man på dig?: Eftersom jag är rätt intresserad utav näringslära osv så blir jag rätt impad på folk som kan om det & äter rätt. Kan bli impad på kloka svar också.
Brukar du skratta för dig själv?: Ja det händer nog rätt ofta haha
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Hur vet du det?"
Var bor du?: Uppl-väsby (Stockholm)
Trivs du där?: Tror jag gör det innerst inne eftersom efter att ha varit borta några veckor kan det vara jävligt skönt att vara tillbaka.
Äger du några converse: Nope
Sprit, cider, vin eller öl: SPRIT !!
Brukar du bli för full: Enligt Medusa vakterna, ja.
Hur svarar du i mobilen: Beror på vem som ringer. Okända - Jenni, kompisar - aa/mmm/hej/halloj
Brukar du komma i tid: Inte ofta
När mår du bra: När jag skrattar och har det underbart med vänner
När blev du fotad senast: Kommer inte ihåg
Hur känner du dig nu: Normal
Vanligaste färg på dina kläder: Svart tror jag 
Vad tycker du om fötter: Bra att ha när vi ska gå :)
Vad saknar du:  Våren och sommaren
Hade du en bra kväll igår: Japp, Spinning med Soff!
Favorit dryck på morgonen:  Färskpressad Juice. 
Rakar du benen: Yes
När brukar du oftast gå och lägga dig: På vardagarna mellan 22-24, Helgerna vet man aldrig. oftast 6-8 på utekvällarna
Är du blyg?: Egentligen inte
Sysslar du med någon idrott: njaa, kör boxning ibland. Kan man räkna in yogan & spinngen med? 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: njaa. Lite svårt för det.  
Har du spytt offentligt: Jupp, tyvärr
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Oj, stå & pissa! Nej ingen aning faktiskt. En dag går så snabbt
Är du nöjd med ditt liv: Det är jag väl 
Är du bortskämd: Tycker inte själv det. Men andra har sagt att jag är det när pappa köper saker till mig :p
Vad gör du i morgon: Skola & träning
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Jag hade Tyra Banks förut, nu vet jag inte.  
Vad längtar du till?: Sabtaton på Söndag, & tills jag tar studenten och förhoppnings till metaltown
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Må jag påstå 
Vad använder du för shampoo?: Hm nu har jag sunsilk volym något
Hur gammal är du: 19
Tycker du om någon just nu: japp, vännerna:)
Gröna eller röda äppeln: Gröna
Gillar du golf: Aldrig spelat vanlig golf 
Vilken tid gick du upp idag: 8.35
Har du sovit i din egna säng inatt: Japp
Har du strumpor på dig nu: Nej, tofflor hihi
Är det okej att gråta: Absolut
När grät du senast: 14 Februari 
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa en snabb snabb bil, resa!
Bär du glasögon eller linser: Inget av dem
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nope
Har du piercing: Naveln
Vill du gifta dig: Förut var jag verkligen emot det, nu vet jag inte. Är nog lite mer på nej sidan fortfarande. 
Vill du ha barn: Ja om längeee längee längee
Solar du ofta: Solar solarium en gång i veckan
Är du bra på att laga mat: Enligt min mamma är jag det, men enligt dem är man väl bra på de mesta?
Är du flygrädd: Nää
Hur vig är du: Jag kan ta mitt ben bakom huvudet har jag nyligen upptäckt
Är du musikalisk?: Nej, men vore roligt att vara
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Vilken är din favoritglass: Gillar inte glass så mycket, någon chokladkrämig jävel 
Tror du på ett liv efter döden: Tveksam
Tycker du om sushi: Faktiskt aldrig smakat
Vad äter du helst när du ser på film: Naturgodis, choklad, chips 
Har du tandläkarskräck: Ibland
Är du morgon- eller kvällsmänniska: lätt kväll, försöker inte vara det när det är skola dock. Ändras direkt på lov
Vilken ögonfärg har du: Grön
Har du någon gång gråtit dej till sömns: aa, men kommer inte ihåg senast ens 
Biter du på naglarna: Nepp:)
Röker du: Nej
Hur ofta tränar/motionerar du: 4-5 ggr i veckan
Senaste låt du hörde: Stand here with me - creed


finally, ska försöka göra något vettigare!

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback