bruum brruuuuum brum, GAS & pumpa musik !


Good Evening

Hoppas alla haft en trevlig & skön helg. Jag är alldeles alldeles trött efter dagens träning! Min kropp kommer bli glad när det är dags för att sova hela natten lång.

I Fredags satt jag som sagt barnvakt. Vi gick och köpte pizza och hade det trevligt. Sofie kom dit vid 9 för att göra mig sällskap efter att ha kämpat sig från stationen dit, kanske inte det lättaste att hitta dit alldeles själv. Men hon hittade fram tillslut! När hon kom spelade vi spel med barnen & åt lite glass. När de hade gått och lagt sig spelade soff och jag ett dansspel på ps2, ni vet dansmatta hoppar och skuttar! Sen kollade vi lite på någon film, vi råka bläddra förbi någon porrfilm. Båda blev rätt upprörda att de sänder sånt redan vid 23. De borde finnas någon spärr iallafall. Efter 12 började vi åka hem. När vi stod & väntade på bussen fick båda små energikickar efter att ha varit trötta ett tag. Vi började hoppa & sjunga runt som galningar, haha om någon hade sett oss hade de säkert undrat vad fan vi höll på med egentligen.

Lördag - Vi åkte iväg tidigt på yogan, efter det tränade vi & hade som vi kollar bastu spa. Blev helt borta av värmen men det var endå skönt.  Kom hem & lagade middag, efter det kom Henna som jag inte hade träffat på ett tag. Först spelade vi Guitar Hero. Vi bytte mellan trummorna, gitarren & micken. Det var kul, fan har glömt bort våra vackra namn (Elroy, Winston?)! Efter att ha spelat ett tag tog vi pappas bil för att åka iväg och hyra film. I Am Legend tog vi. Till filmen gjorde vi en smoothie med jordgubbar, kiwi, banan, päron & apelsin , lite glass smaskade vi i oss med.  Klockan blev ganska mycket så då ville jag inte att Henna skulle gå hem alldeles själv hela biten så då körde jag hem henne. Det var första gången jag körde bil alldeles själv. En sak som jag tycker är lite tråkigt med att ha snott bilen utan att ha körkort är att den dagen jag äntligen får det kommer jag inte ha den där känslan när jag kör för första gången själv, att man har klarat det och äntligen sitter och kör alldeles själv utan lärare. Men jag kan känna att det endå var skönt, det kändes inte konstigt att åka helt ensam, kändes rätt narturligt jag kan ju göra att det inte finns på papper är en annan sak. Det är en sån befrielse att kunna ta sig vart man vill. Men det är inte mycket kvar, det är bara segt att få in tider till körlektioner osv. Ska ha en dubbelkörlektion sen är det nog uppkörning. Dock kommer jag säkert få dit till den nästa vecka. Hoppas de har tid den här Torsdagen som kommer, då kan jag skita i träningen och få det klart!

Idag, Söndag skulle jag egentligen träffat Johanna och gett henne hennes biljett till klassens studentskiva men så blev det inte. Pappa och jag åkte iväg och körde lite. Tur att han inte märkte att bilden var lite annorluna parkerad. Pappa visade mig bilens alla, alla, alla...Saker där framme. Han är så kunnig & kunde besvara allt jag undra över. Jag kunde iaf hitta bromsvätskan & batteriet haha! Sedan var det dags för dagens träning som tog några timmar. Skulle blekt Saras hår ikväll men var så trött & mätt efter maten så orkade inte gå dit och hon orkade inte komma hit, så inte heller blev det så!

Dags för att få lite saker gjorda! Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback