FY SVERIGE!

Godkväll!

Jag och Sara satt precis och kollade på Melodifestivalen. Vi gjorde bruschettas och smoothies, det blev gott och mysigt! Kan säga att jag skämms över hur Sverige röstade ikväll. Gud, vad lyssnar svenska folket på? jag dör! Hur kunde opera låten vinna? Och snälla snälla kom 2a! Jag förstår inte..
Låten jag "hejade" på var Heat, inte någon låt jag egentligen tycker är bra, men den var den bästa av alla som var med. Synd bara att det inte gick så vidare bra för dem.
Trodde verkligen inte att låten som vann skulle vinna därför var både jag och sara i chocktillstånd. Ja, vi får helt enkelt se hur den fixar den stora finalen. Jag lär inte heja på Sveriges låt. Kommer att skämmas över hur när alla länder ser vårt bidrag, vad kommer dem att tro om Sverige egentligen? 


                


enough said, over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback