What a NIGHT

Morsning!

Vilken natt säger jag bara. Fy jag mådde verkligen illa imorse, för skylla mig själv helt enkelt. Tror båda har gått runt som vrak idag. 

Gårdagen började bra genom att soff och jag drog och tränade. Efter vi hade tränat gick vi hem till mig där vi blekte min utväxt. Klockan började bli rätt mycket och jag behövde gå en sväng till min mamma och Sofie till sig. Så vi snodde min pappas bil och åkte iväg. Var inte rädd för själva körningen, hur stor är risken att någon skulle ta oss? var bara lite rädd för att pappa skulle se att bilnycklarna var borta eftersom dem låg på vardagsrumsbordet och där låg han i soffan. Så vi lurade in min pappa i mitt rum, gick snabbt till vardagsrummet och la en chips påse där var nycklarna låg! Hur som helst var det en härlig känsla att sitta där och åka utan någon lärare & pumpa bandit på högsta, vill ha mitt körkort nu!
 
Igår kväll var det Rocks som gällde. Sjukt mycket folk var det där, har aldrig tidigare varit så mycket som igår när jag har varit där! Vi hade det jävligt kul därinne men det blev så segt när dem var tvungen att stänga stället pga en vattenskada som hade inträffat. Klockan var då lite innan 2. Vi blev riktigt besvikna, vi var 100% taggade. Haha vi är riktigt knäppa ibland. Vi tog filtar från dem sen drog vi till 7eleven som ligger runt höret och köpte en stor chipspåse som vi stod vid Rocks och käkade. Sen börja vi bjuda massa folk. "Chips tjejerna" kallade en kille oss därinne sen.
Efter att de hade stängt var vi lite förvirrade hur vi ville göra. Sebbe som hade kommit dit ville först dra till harrys, men det kändes lite onödigt när det var 1 timme kvar, då blev det sagt att vi skulle till Patricia som stänger 5 tillsammans med några vakter från Rocks. Dem släppte in oss till Helenes kök & bar (eller vad de heter) så länge tills dem hade slutat. När alla hade dragit från rocks fick vi gå in dit och hämta våra saker så vi slapp stå i kön förut. Så vi virrade runt där i deras garderob där vi hittade 2st vaniljbullar som någon hade köpt från 7eleven som vi fick, mums! 
Inget Patrica blev det iaf, vakterna ville inte dra dit eftersom Sebbe var med. "Inga killar med" Så larvigt tycker jag. Då var vi 3 påväg dit då Sebbe träffade på en gammal polare till honom  som hade 2 kompisar med sig. Allt slutade med att Soff och jag hamnade hemma hos dem där kompisarna Jimmy och Joel i ÅKERSBERGA. Dock hade vi några krav.

- Har ni musik?
- aaa
- Har ni internet?
- aaa
- Har ni sprit?
- aa
- aa, vi är taggade


Hemma hos dem stod vi och dansa till massa musik. Musikvalet spårade ut lite då vi började köra Spcie girls, backstreet boys, madonna - like a virgin, bryan adams, och allt annat i den stilen! När dem inte var i rummet började vi båda hoppa som galningar i hans säng.
           Jag känner att jag börjar bli immun mot alkohol haha, trots allt jag drack var jag hyfsat nykter hela tiden. Dock var det EN drink som jag fick hos dem som verkligen tog på mig. Helt sjukt hur en kunde göra det, blev verkligen packad. På morgonen vakna jag upp som ett riktigt vrak, 2-3 timmars sömn blev det. Vi alla 4 låg och kollade på Familjen Flinta på Jetix, det var fasen riktigt kul tyckte jag.
Det kändes som evigheter att ta sig hem därifrån. Morotsbiffar, couscous & humms gick jag och köpte som fick bli min bakismat för den här gången.

Några bilder blev tagna:

Snodde ett par brillor, visst klär dem mig?













....Sen gick allt lite överstyr..








Soff ville undersöka vad som fanns där inne






WASTED video! Toalettbesöken ser lite annorlunda ut för oss. Soff har nog druckit en aning för mycket, var tvungen och filma det, galet skönt! Hahahah
(Något fel med ljudet, de går före filmen. Fasen det förstör våran vackra video)




Vårt underbara käk på hemvägen





Soff, måste säga! Du är så sjukt knäpp ibland, fan de sista bilderna & videon säger det mesta. LOVE IT! GALENSKAPER! Det var i stort sett det som hände igår. Måste ta en dusch strax, Herrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback