"Boooys, boys boys"


Boxningen igår var hur kul som helst men framförallt behövande. Tråkigt att de 75 minutrarna gick för snabbt bara, hade lätt velat mer. Efter boxen drog båda hem för att duscha, äta och fixa oss snabbt för att sedan åka in till stan för en utgång som vi fick lust med medans vi gymmade. Vi hade egentligen tänk att dra till något helt nytt ställe, men jag glömde lappen som jag hade skrivit adressen på hemma.

Så vi gick runt i stan i regnet med våra korta klänningar och klackskor med en tröja över våra huvuden. Till slut blev det gamla hederliga harrys, där det faktiskt var en hel del folk. Framförallt bekanta ansikten.

Oftast när ställerna stänger är vi aldrig taggade på att dra hemåt och vi hittar alltid på något. Men igår eller inatt hade jag ingen lust utan ville bara hem. Men det var bara jag, den andra flickan var nog lite tänd på den blonda djn som som spelade igår!  Vi drog iaf hem till mig. Kom fram vid 4, åt och gick och la oss tillsammans i min säng.



Bandet som lirade som inte var spciellt bra




Kanske kommer någon annan bild från igår upp imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback