Det gick bra!


Toppen nu är även den delen avklarad, pratar självkart om halkbanan som jag kom hem från nyss! Sitter här nu och slänger i mig käk för att jag ska dra iväg snart igen. Ska möta upp Helena och Elvria vid en liten parkering vid deras skola.
Vi var bara 4 personer, det var skönt tycker jag. Vi skojade runt och hade det trevligt. Tiden gick snabbt och det var kul som alla har sagt som har gjort den. Först kollade vi lite på en film, han snacka lite sedan var det dags och ta sig ut. Det var 2 killar och en tjej till. Tjejen har jag gått i samma skola med när jag var mindre, så vi fick dela bil & killarna fick dela en. Haha så vi skrek ibland, det var ändå kul att det inte var en helt främmande människa. Tyckte aldrig det var läskigt det var bara riktigt kul och snurra runt där, det var mer läskigt att just sitta brevid. För när man själv kör känns det som att man har kontroll, när någon annan kör vet man inte vad som händer och vad hon kommer att göra.
 Vår lärare satt i något torn där han såg ut över oss när vi körde. Han hade något makapär så vi kunde höra honom in i våra bilar dock kunde han inte höra oss. Han var verkligen rolig, han sa massa knäppa saker. Ni skulle ha hört honom, man satt och skrattade nästan hela tiden inne i bilen. Han verkade ha roligt han med eftersom han skrattade oss åt alla nästan hela tiden haha! Det roligaste var när han med en aparat gjorde att vi fick sladd precis när vi åkte där det var halt och nedförsbacke. Snabbt som satan skulle man strya till höger, ja eller vänster, sen snabbt åt det motsatta hållet osv osv. Om man inte klarade det snurrde man snabbt ner för backen & ut åt helvete.

                                                Mitt kära intyg

                              



Måste kila, adios!

Kommentarer
Postat av: David

Grattis! jag sa ju att det inte skulle vara några problem =)

2009-05-17 @ 16:42:14
URL: http://davidschaffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback