Efter 4 tårtor behövs träning


Gissa vad vi hade i skolan igår?, jo tårttävling! Vi var 4 grupper, alltså blev det 4 tårtor. Jisses jag tror inte NÅGON ville ha tårta på ett bra tag efter vi hade smakat på alla.
Först fick alla rösta på vilken som var snyggast, sedan vilken som var godast. Marie, vår lärare sa att de som inte vinner kommer alla på en andra plast. Men om man ska räkna rätt, så kom vi på andra platsen.
Jag, Cicci & Veronica gjorde en tårta med blåbär, hallon och björnbär och med lite vitchoklad på toppen. Den var väldigt god men hade ätit 2 bitar av de första tårtorna så var egentligen inte så sugen.

Idag ska jag och 80 tal's sleazaren på boxning! Det var länge sen och det ska bli super kul. Hur galna kommer inte vi vara med tanke på visa omständigtheter? Jag behöver verkligen träna. Vi ska åka in timme innan boxen för gymma lite.


En tårta fattas på bilden. Ni ser väl vilken vår är?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback