Vem gråter av en jägar shot?!


God kväll!

Den här helgen hade jag planerat att jag skulle vara hemma och plugga
och få massa andra sakerr gjorde. Så blev det inte, ute både fre och lör. Soff sa idag ungefär -

- låter jag sjuk om jag säger att jag vill ut idag med?

var taggad med, men vi får faktiskt tänka på att det är en vecka med skola och massa annat som kommer.

Igår blev det Rocks. Arre, laxen, FBI. Laxen var väl någon vi hoppades på att inte se. Hahahaha, han kommer ihåg vårt skumprat från sist

 - man ser dina vingar som sticker ut

 
Först var vi lite sega från förra kvällen men vi kom igång sen igen. Vi träffade på några snubbar som vi hängde med under kvällen. Vi drack alla en varsin jägar shot, Mattias som är han i grått på bilden nedan började nästan böla!! Ni skulle sett hans minn. Han grimaserade mer och mer & började sen typ böla! Herregud  var det första jag tänkte. Kvällen var kort sagt som den brukar vara ungefär. Dans och snack med folk. Steffe, Djn på rocks frågade om vi skulle till heavens efter och att han kunde fixa in oss där. Han jobbar ju där på Fredagarna och David på lördagarna. Vi var lite osäkra på hur vi skulle göra eftersom killarna hade frågat om vi ville hänga på till dem på efterfest, och så blev det också. Vi orkade inte springa runt efter Steffe.
Hemma hos honom satt vi och lyssnade på massa bullet for my valentine låtar och chillade. Blev väckt av soff som kom in i rummet där jag låg och sov vid 12. Vi satt på deras balkong och solade lite. När vi senare kom hem till mig gjorde vi toast och åt som vi alltid gör tillsammans chips. Kollade lite på tv och spelade guitar hero.

Träffade Henna ikväll och vi drog ut och sprang en sväng. Hade inte träffat henne på ett tag så det var trevligt att se henne igen. Det slutade med att vi inte sprang så jätte mycket utan hämtade våra vovvar och gick ute med dem och pratade. Men det är röra på sig med!


Pics från igår


                      (Åh den söta fotografen tog igen)





 



.....Och sedan börjar alla konstiga bilder träda fram:





Hahhaha, ser dyngrak ut!





Haha Svennson fick låna ett par klackisar som han skulle gå ett varv runt hela stället med!




Dags för att borsta tänderna och lägga sig i sängen. Natti !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback