Harrys, fontänbad, Heavens


Hello!


Vi åkte till Harrys igår för att Chris frågade om vi hade lust att komma förbi där en sväng. Så vi taggade iväg dit där även Bullet spelade live. Har redan sett dem en gång på hovet i slutet av Mars när de var förband till Hammerfall så jag var inte riktigt insatt i deras gigg igår. Det var först rätt tomt med folk så de började spela en timme senare när det hade kommit mer folk. Bullet fick inte göra någon reklam (står tex inget på hemsidan) för att de skulle spela på Harrys igår eftersom det är på turne och då hade fått betala en massa pengar. Kommer inte riktigt ihåg varför de skulle få betala massa men något var det.

Mitt under Bullets gigg får vi ideen att springa till donken och köpa hamburgare. Och det var ingen ide som stoppade oss. Vi säger till vakterna att vi kommer snart, springer ut i ett vått Stockholm enbart med våra klänningar och klackskor till donken som ligger nära kungsträdgården för att sedan springa tillbaka i all hast med vårt käk.
När vi kommer tillbaka frågar en vakt:

- har ni varit och käkat?
- mmm,
    säger vi och flinar lite.
- Varför tog ni inte med till mig?

När vi kom in till harrys igen spelade bandet fortfarande. När det var klara blev det massa sång och dans.

 När det var dags för stängning var det dags för ide nummer två - bada i fontänen vid kungsan. Jag soff, Zandra, Elina & tobbe och hans gäng drog dit. Tobbe hade redan hoppat i, soff och jag slängde av våra skor och jackor och sprang ut i det kalla och sprutande vattet, tätt in på kom Zandra också och vi började skvätta massor med kallt vatten på varandra. Tobbe var helt galen han hade tagit av sig alla kläder och hade bara vad jag tror en bandana för att dölja lite. Snacka om kallt, crazy!

Efter vårt nattbad var vi inte taggade på att dra hem. Jag ringde upp Chris och frågade om vi kunde hänga med till Heavens Gate (stänger kl 5) Det var lungt så Jag, soff, Zandra & Elin mötte upp dem utanför Heavens. Eftersom vi var med David igen (Djn) slapp vi både stå i kön, betala inträde eller visa leg. Vi var fortfarande blöta & såg alldeles hemska ut med sminket halv förstört. Kan tänka mig att vakterna på stureplan kan vara lite kräsna, men de sa inget.

Efter Heavens fortsatte jag & soff med David & chris hem till Davids enorma lägenhet. Vi satt där på golvet & var dj's, vi kollade igenom massa skivor han hade. Vi stannade inte där så länge utan drog efter en timme kanske. Vi kom hem till mig halv 8 på morgonen. Tog en varsin macka och tårta med oss till sängen och däckade sedan.


En kul Fredags kväll kort sagt med en del knasigheter



Några bilder:






Haha en bild som jag sa till fotografen att han inte fick lägga upp!











Blött hår






Bullet @ harry




Haha fina miner!





Vi på Heaven's gate








Kommentarer
Postat av: MARK

hej devla

2009-05-24 @ 14:17:27
URL: http://www.yahoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback