Hur trög får man bli?



Det är en kille som går bygg på min skola som börjar gå mig på nerverna! Han stirrar verkligen på en när man går förbi, antingen säger han något med - hej, hej flickor, söötis , hallå sötis, busvislar eller så gör han något annat för att få uppmärksamhet. Och det är varje gång man går förbi. En gång när vi satt inne i ett klassrum med ett fönster ut till när bygg jobbade går han förbi och knackar och vinkar & en gång när jag hade en bandana på huvudet gick han förbi och sa - oj tjej med bandana. Jag kollar aldrig på honon, möter inte hans blickar och framför allt svarar aldrig!

Idag var vi i samma sal och då var han hela tiden i närheten, han stod bakom en och började visla för att jag skulle kolla bak. Sen märkte man när han pratade med sin kompis om oss.
När vi skulle gå iväg för att hitta vår lärare kommer hans kompis fram till oss:

han - ursäkta!
 han -  kan jag få ditt nummer?.... Jag får 100 kronor då
jag - vaa?
han-  Kan jag få ditt nummer , jag får 100 kronor
jag- vaa, neej!?
han - varför? snälla
jag - men nej!

Åh, kan han låta mig vara. Förstår inte att han inte märket att jag bryr mig noll! Börjar bli irriterad, han är efter hela tiden...


                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback