Kurs, träning, måla, hockey, studentskiva!!


Hejhopp!

Har precis kommit hem från riskutblidningskursen. Nu är den klar och det är skönt. Är ju så segt att sitta flera timmar och lyssna, jag blev alldeles rastlös. Han som höll i kursen, haha vilken lirare han var. Han skämtade om allting och berättade om allt han har gjort. Sömnat  bakom ratten, kört av vägen, kört full & gjort bus. Haha bra utbildare va? Han tog inte kursen så seriöst & vi fick fika flera gånger. Men det var skönt när han skämtade då fick man skratta lite och tiden gick en aning snabbare.

Nu tänkte jag få i mig lite lunch för att sedan dra iväg och träna lite. Sen måste jag måla klart köket så det blir klart någon gång. Allt är helt huller om buller där hemma hos mamma.
Kl 20.00 börjar Sverige -  Kanada, semifinal! Ska bli spännande, men vet inte riktigt om jag hinner se klart på hela matchen. Ikväll ska jag gå Sofies studentskiva! Ska bli kul och kolla hur den blir. Den börjar klockan 22, då bör matchen vara inne på 3 perioden iaf. Om det är väldigt spännande gör det ju inget om man inte kommer direkt när det öppnar.


Blir nog en bra kväll det :)

       plus


Nää nu har jag inte tid att sitta här mer, Trevlig fredag på er!

Adios!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback