Mötley Crue period !


Nu när jag håller på att läsa Mötleys bok har jag verkligen blivit inne på bandet! Sitter och lyssnar på alla deras låtar hela tiden och kollar på gamla gigg dem har haft. Det är grymt kul att se klipp från när de var nya, ser riktigt nice ut! Nu när man håller på att läsa boken gör det att det är så mycket roligare att se klipp & lyssna till låtarna för man vet ungefär vad de höll på med under den tiden. Tex när de gjorde Home sweet home, stackars Vince som kände sig så utanför bandet.  Såg ett klipp från en turne de var på i kanada. Jag kommer ihåg när jag läste om just den turnen och hur jävla på tända de var så det var kul att se för man vet ungefär vad som pågick ungefär då. Hur mycket det drack, hur mycket droger de tog och hur mycket sex de hade under turnern.



Det är så roligt att se på alla gamla videos o bilder på dem. Jag önskar att man kunde åka tillbaka i tiden, jag skulle vilja vara där. Tänk vad underbart och hur jävla coolt det vore? Gillar verkligen deras stil då!





 


Ska väl fortsätta läsa boken strax :) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback