Rattlesnake shake, shake shake shake!


Om lördagens utgång:

Efter Fredagen var vi rätt sega, men vi drog ut ändå. Tog en stund innan vi kom igång men det gjorde vi rätt snabbt ändå när vi kom dit. Det var Sin city igår. Har varit på det en gång och jag hatade det. Igår däremot var det riktigt kul. Djn som jag inte gillade speciellt mycket var grym! Han spelade massa bra låtar och de låtarna vi önskade spelade han på en gång. När han spelade rattlesnake shake med mötley taggade vi till som fan. Hela helgen har vi lyssnat på massa massa mötley, så jäkla sköna!

Vi träffade på lite bekanta ansikten. En kille som heter Pontus som Sara träffa förut var där med hans kompis. Jag kände inte alls igen honom. Hans kompis, chrillan kom fram till mig. - Hej, är det du som är Jenni?, aaa, svarar jag. Du har väl en kompis som heter Sara? - aa säger jag och blir lite halvt rädd för honom och undar hur han kan veta det. Sen säger han vem han är och pekar på pontus och då slår den där lilla klockan i mitt huvud. Vi satt där ute och snacka lite med dem och en hel del annat folk. Det är så skönt när det är sommar och man kan få sitta där ute också.

Vi satt med tobbes polare mest igår, efter att stället skulle stängas igår besätmde vi att vi skulle ta ett dopp i fontänen igen. Den här gången skulle tobbes polare också bada eftersom han inte gjorde det sist. Så vi drog med dem och någon brud till fontänen vid plattan. Bruden var aspackad och verkligen dök ner. Jag hade inte så lust att bli blöt så jag ville bara doppa fötterna men sen kom en snubbe och skvätte ner hela mig. Vi drog till 7eleven sen började vi dra oss hemåt.

Underbart väder idag igen så vi drog ut och solade och hade med min dator så vi kunde lyssna på massa bra musik! Riktigt skönt!

Nu ska jag snart iväg och springa med Henna igen, Ciaociao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback