SOUMI!


Finland - Usa just nu. Hoppas på att Finland ska vinna! Jag ser Finlands lag rätt likt Sveriges. Så jämn alltid när det spelar tycker jag, för det mesta iaf. Fin har ju vunnit de senaste gångerna mot Usa så hoppas de gör det även idag! Come on come on!


Till en helt annan sak, haha vet ni vad pappa och jag har hållt på med i vardagsrummet? Vi har skjutit luftgivär. Om ett par veckor ska vi i båtklubben åka iväg till vår ö som vi har tillsammans och grilla, ha fem-kamp osv, så pappa har hållt på och fixat sitt luftgivär till det. Han hade lagt en telefonkatalog på soffan som vi skulle skjuta på. Jag lite skeptisk ibörjan. Kommer jag verkligen pricka den lilla telefonkatalogen när jag är 6-8 meter ifrån? Var lite rädd att jag skulle träffa bokhyllan eller soffan. Men vi båda pricka jävligt bra. Haha, rätt knäppt att skjuta luftgivär inomhus i sitt vardagsrum va? men det är jävligt kul att skjuta tycker jag, den väger bara en hel del annars tummen upp!

Ska fortsätta kolla på matchen, adios!



Kommentarer
Postat av: sofie

hahahhaahha fyfan va kul! xD lät det högt? :O haha

2009-05-07 @ 21:52:48
Postat av: jen

Haha lät väl sådär, men råka göra illa pannan när jag sköt för ja.. hur ska man förklara. Giväret tog i mkt, ajj!

2009-05-08 @ 11:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback