Jag vill gärna flytta till blidö


Hello, back home! Så skönt!


En dag där ute räckte, men det var skönt att komma bort ett tag. Men som sagt den dagen räckte. Tänkte inte skriva så mycket för Henna och jag ska ut och springa alldeles strax.

Vi fick vakna väldigt tidigt igår. Vi åkte till kungsträdgåren där vi tog en färja som tog ungefär 3 timmar till en ö ute i helvetet. När vi kom fram mötte våran lärare upp oss, Eta. Hon tog våra väskor och nu skulle vi gå själva över en mil till stället där vi skulle vara.






På vägen mötte vi kör och en död orm







Vi blev sugna på något till kvällen och fick reda på att ett Ica låg ungefär 20 minuter bort så vi gick dit och fann detta otroliga vackra och stora ica. De hade en liten hylla där det stod "apotekets utbud"




Hemvägen var jobbigt. Vi åkte buss 5 gånger och tåg en gång. Vi åkte på en buss som åkte på en färja haha!






Får att roa oss där började jag och sara med knasigheter. Hon fick iden att ta våra sovsäckar över hela kroppen och huvudet och gå ut och hoppa. Sedan la vi oss i en backe och började rulla ner i våra sovsäckar.
Sen började vi busa med två av de männen som bodde i rummet brevid. Vi tog filtar som vi hade som sjalar och busade med dem. Ställe oss utanför deras fönster osv.

Hur som helst det var rätt kul men jag är så glad att vara hemma.

Nu ska jag ut och springa med mumintrollet!! Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback