Händiga jag


Hejhopp!

Hoppas att alla hade en trevlig valborg igår och jag hoppas på att det inte var allt för många småbarn som drack sig onyktra!     Igår hade Jag, Johanna, Michelle & alex besämt att vi skulle grilla, dricka lite och ha det trevligt. Men otur otur så blev både Johanna & Michelle sjuka i veckan så vi beslöt oss för att skita i det helt enkelt. Orkar inte berätta om igår men kändes som om jag verkligen var överallt. Decka sedan i sängen och sov i nästan 12 timmar. Jag var så utmattad! Behövde verkligen den sömnen, är verkligen glad att jag fick sova ut.

Idag pallrade jag iväg och tränade, har nästan inte haft någon tid allas den här veckan för träning. Gick på spinning igår efter skolan vid 13 och sen blev det ett par timmar idag, annars ingenting. Pappa hämtade mig vid gymmet idag för att åka ner till båten och fixa lite där. Den ska ner imorgon, jippi! Det var underbart att få vara där nere igen. Solen sken, man hörde vattnet komma emot brygorna & alla människor höll på med sitt. Det var många båtar som hade kommit ner redan så det såg ut som på sommaren där, så underbart underbart underbart!
Efter båt fix var det dags att ta sig hem till mamma för att måla om i köket. I Onsdags kväll sa min mamma när vi kollade på tv att hon hade lust att måla om köket.. rött. "Ja det vore coolt" säger jag och två dagar senare står jag i köket och målar från vitt till rött. Ja, vi får se hur fint det egentligen blir. Det är inte klart än. Men jag tror faktiskt det kommer bli rätt snyggt. Tänkte vara lite kreativ och göra något coolt mönster på en vägg vi har där. Hm hm hm..

Hur som helst. Nu sitter jag här trött och med håret alldeles geggigt. Har massa inpackning i det. Efter jag hade målat drog jag hem till Sara där jag blekte hennes hår och hon mitt. Nu behöver mitt hår mycket näring!
Ska snart lägga mig, pappa och jag ska upp rätt tidigt imorgon. Tror dem börjar ta ner båtar redan vid 8 redan. Det var dock ett 20tal båtar före oss så vi behöver inte gå upp så tidigt som tur är!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback