Killar är skit "pucko all night"


Hello

Börjar fundera om vi börjar bli smått alkolister vi? Springer efter sprit som barn gör med godis. 
Igår följde jag med Sofie och hennes kompis Madde hem till Eric som hade inflyttningsfest. Vi satt & drack lite och spelade ps3. Sen satte vi oss i köket  och spelade kort - Finns o sjön och Bridge, efter det tog vi till ett ställe som hette olearys. Varken jag eller Madde hade inte leg med oss men som tur var fick vi komma in ändå. Musiken?, ja den var blandad. Inget jag är van vid direkt när jag drar ut. Den bästa låten som kom var Bon Jovi - Livin' on a prayer. Annat vi sjöng till var, sommartider, carola. Ja massa annat svenskt. Men det var ändå okej, vi stod och dansade bland gamlingarna till till svenska hits om man säger så :) !

När vi kom till ställlet började Erick ignoerara soff totalt och under hela tiden där sa dem inte många ord till varandra. Visst tar det på en när man gillar personen? Man låsas som man inte bryr sig men egentligen vill man så gärna att personen kommer fram. Vi blev lacka och bestämde oss för att hitta några snygga killar att sitta vid. Barnsligt?, kanske men det kändes bra hur som helst. Vi satt med några snubbar som Madde sedan fick lite extra kontakt med.
 Stället stängdes redan klockan 2, vi visste inte riktigt hur vi skulle göra då. Antingen dra hem, följa med snubbarna vi satt med, eller få kontakt med Eric igen och följa med dit. Soff pratade lite med Eric därute men han är bara en skit. Sen blev hon ledsen över allt, det gjorde ont för mig att hon var ledsen. Var med om ungefär samma sak förut. Kille men gillade, som man var med nästan varje dag. Helt plötsligt ser man personen med en annan som han strular med mitt framför gången på en, han ser dig mer bryr sig inte ett piss. Så jag kunde verkligen förstå hur hon kände sig igår kväll. Hon kom dit för att träffa honom, han ignorera sedan henne hela kvällen och när han drog sa han inte hejdå utan gick bara. Vi följde med killarna hem eftersom de hade ett extra som som vi kunde sova i. När vi var påväg dit stannade vi vid en grill för att köpa lite käk. Gissa vem som sitter där och käkar med en tjej?, jo Eric. Han hade sagt att han skulle sova hos hans killkompis och att han skulle jobba klockan halv 6 på morgonen, bullshit enligt mig.
Kommer inte ihåg vad vi sa men något sa vi så att tjejen sa:

- Kan vi vara lite tysta vi har en romantisk middag här
- jag - romantisk?, aa jag ser det!
- vem sa det?

sen började hon med -

- aa är det ingen som vågar ta på sig kommentaren?
- jag - Jo jag!

Hon säger ingenting

Killen vi var med som köpte en pucko säger när han fick sin dricka

- Pucko all night
- jag - jaa, verkligen PUCKO ALL NIGHT!!


Jävla idiot säger jag bara. Vi sov hos killarna. Spelade lite spel sen la vi oss. Soff var ledsen så man hade ingen vidare lust att försöka ha roligt. Vi kom hem vid 12, Madde drog hem och soff följde med till mig. Vi gjorde muffins och la oss ute på en äng & solade.  Vi hade en liten radio med oss som fick oss att vilja dra ut igen. Men vi var rätt sent ute med att fråga folk om de kunde köpa ut eftersom systemet sänger redan kl 3. En kille som hon känner sa att han kunde köpa ut och att vi skulle mötas upp i centrum. Vi tog alla saker fort som satan och sprang hem till mig för att lämna dem och hämta pengar, vi sprang sedan snabbt till centrum (vi hade 20 min på oss) men han han dock inte komma så det sket sig. Nu har vi frågar runt lite om vi kan få köpa av någon som har. Inte många som har, segt. 



Snubben, Madde & soffludd







En halvsliten Jenni försöker göra konster









Menmen, nu måste jag fixa mig för ikväll, röj måste det bli! Känner mig dock lite seg. Vi somnade till och med när vi la oss för att kolla på film idag. Well well, have a nice evening! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback