Klänningen är fixad


Hello!

Idag drog Henna och jag till stan för jakt efter en studentklänning som jag inte hade köpt än. Det var rätt skönt väder för att trilla runt där, det var inte för varmt eller för kallt. Över plattan fanns det massa stånd som representerade olika länder. Det fanns tillexempel - Frankrike, Finland& Tyskland. Det var roligt att se vad de olika länderna hade. Efter att vi hade kikat runt där gick vi till olika affären för att kolla på klänningar. Till slut blev det den första som jag hade prövat. Köpte lite småsaker sen gick vi och käkade lunch. När vi gjorde det kom jag på att min pappa fyller år och jag fick panik när vi gick i affärer för att hitta något till honom. Till slut blev det en tröja. Det är så svårt att köpa något till sin pappa. Han har redan allt. Men det är väl tanken som räknas?


Nammii




Min studentklänning





Rakgel,nagelborttagningsgrejs & hårprodukter




Papptröja, rollerset till lite mer målning, bh








Bok: Mötley Crue - The Dirt


Jag köpte Mötleys bok idag! Jag är så glad, är verkligen sugen på att läsa den. Den är på ungefär 600 sidor, men det är nog inga problem. Har bläddrat lite i den och den verkar så rolig, kul att läsa vad de har skrivit och vad de har varit med om egentligen. Boken innehåller även många bilder. Skriver mer om boken när den är utläst!









Imorgon ska jag gå och köpa en blomma, ta med hans present och göra en tårta till honom. Det blir fint fint!

Natti!

Kommentarer
Postat av: Z

The Dirt e bästa boken jag läst! Men sen handlar den ju om världens bästa band också ;D

2009-05-22 @ 14:34:34
URL: http://californiawhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback