En lyckad kväll



Hello!

Ja, inget alkohol hade jag tänkt mig igår. Men som vanligt höll det sig inte alls. Mötte upp Soff vid 23 i Karlberg där hon hade lämnat Johanna & hennes syrra som redan skulle hem. Så vi gick tillsammans till hennes studentskiva, tur att hon hade en extrabiljett för jag hade tappat bort min helt. Där var det massa folk från skolan, vi började shottade tequila med en snubbe som går i samma engelska kurs som vi. Tror att jag var på skivan totalt runt 30 minuter igår, men soff och jag orkade inte med musiken där. Nrj/the voice musik var det, inte riktgit min stil. Vi valde och dra till Harry och festa vidare där. När vi kom var det något band som lirade, var inte så taggad att lyssna på dem. Men träffade på det vanliga folket där så något hade man sig att roa sig på. Tur att de släpper in trots att de höjde till 20 förra helgen. Usch det var några skabbiga killar inne på harrys som var väldigt oförskämda tycker jag. Vi stod och dansade på scenen, de satt på scenen precis vid kanten. De lutade sig sedan bakom så de låg på rygg på scengolvet så de kunde se under våra klänningar. Vi märkte ju vad de höll på med så vi flyttade på oss. Alltså, vem gör så? så oförskämt så det inte är sant.

Efter harry drog vi med David (Djn) och hans två polare vidare till Heaven's gate som stänger klockan 5. Ett rätt nytt ställe på stureplan där David spelar på helger samt Steffe från Rocks också. Tyckte att det var väldigt fräsch och fint där, men litet. Eftersom vi hängde på David slapp vi köa i den långa kön samt betala inträde vilket inte är helt dumt. Vid 5 drog vi hem till David tillsammans med Chris. Vilken ENORM lägenhet säger jag bara. Otroligt otroligt fint, tror han hade 5 badrum och massa rum som aldrig tog slut kändes det som. Allt var jätte högt i tak, väldigt elegant. Vi satt i vardagsrummet som jag antar att det var. Vi började skryta om våra muskler (som vi knappt har?) sen började vi lära David yoga, gick inge vidare kan jag berätta.
David skulle upp tidigt och det skulle Chris med så vi drog med honom på morgonen. Då sov David fortfarande. Kändes lite otrevligt att bara dra så vi skrev en liten lapp -

Hej Dave ditt sovande monster

Kom ihåg att det blir bubbelbad med skum next time.
Tack för igår, vi lät dig sova lite till
Adios




Bild från Heaven's, en bild tagen halv 4-4. Så inte konsitgt om man ser sliten ut!

(Han som tar bilderna är så sööt!)







Det är omöjlig för oss att ta normala bilder, knas knas like always.





Vi kom hem vid 12 imorse. Sov max 2 timmar, började väl sova vid 8 kan jag tänka mig. Sängen var inte direkt stor som jag delade med snubben så det var trångt vilket gjorde det obekvämt att sova. När jag kom hem gick jag och la mig direkt. Men min moster som är på besök hindrade mig för att falla i sömn. Hon pratar så mycket och högt! Tur att de drog i vägen sen. Sov till 17, lite mer kraft. 
Tänkte ta hunden och dra iväg till statiol och köpa chips eller något. Idag orkar jag inte bry mig om det är onyttigt, har redan käkat frulle på donken. Idag är jag seg & vill dränka mig i lite onyttigheter. Frågan är om jag orkar gå bara, mår illa från och till. Cider, öl, shots och drinkar igår. Ni kanske förstår.

Nu måste jag duscha, känner mig inte alls nice. 

Adios


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback