Igår är ett frågetecken


Kan säga att jag inte alls mådde bra imorse. Och att jag vaknade upp någonstans i Enskede gjorde inte saken bättre. Majs och spya låg tydligen i köket enligt killen som bodde där. Majsen vet jag att Zandra och jag stoppade in i hans ugn. Men spya? jag har inget minne alls. Hoppas det inte var jag bara. Killarna skulle iväg och jobba så vi drog därifrån klockan 8. Jag började plocka blommor påvägen hem som jag bärde hela vägen från Enskede hem haha.

Jag kommer ihåg att vi började klättra på väggarna inne på toaletten inne på harry, tur att vi inte ramla och gjorde illa oss haha! Det var rätt bra drag igår. Vi träffade på ett gäng som kom från Frankrike. Ett antal gånger började de snacka franska med mig och jag stod där som ett frågetecken och förstod ingenting.

När det sängdes följde jag, soff, elina & zandra med 3 boys som vi hade suttit lite med. Soff och jag gick runt och undersökte, satt i någons rum och åt deras chips. vi hittade varsit par blåabyggbyxor som vi tog på oss. Mina var jätte stora så dem åkte ner hela tiden o min röv syntes! Vi gick runt med dem & kände oss jätte tuffa. En av killarna försvann?, de andra började hålla på med andra saker. Det var bara jag och Zandra vakna. Vi stod i köket och började dricka baileys. Jag kommer fan inte ihåg någonting efter det. Hur jag hamnde på soffan och att jag somnade.



ludden, jen & MR Frankrike haha





jag, Elina & ludden




Mer bilder kommer senare!


Imorse mådde jag somsagt inte så bra men som tur gick det över och det förstörde inte den underbara dagen som var. Vi gick till en äng vid 10 och solade och sov. Låg helt däckade och kunde inte prata ordentligt. Vid 1-2 följde vi med min pappa ut med båten, det var så skönt att komma ut igen! Soff tog också årets första dopp. Jag vågade inte, det var för kallt! Har hur som helst fått massa sol idag och lite mer färg, mycket mycket bra!

Nu måste jag ta en dusch, gissa vem som ska ut igen? Adios!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback