Raubtier bjöd på en bra spelning


Hello!


Vilket jävla drag det var när Raubtier drog igång med sitt gigg igår! Har nog aldrig sett ett sådant ös där när ett band har lirat. Raubtier var riktigt grymma också, man blev jävligt taggad. Tror de spelade runt 4-5 låtar, hade önskat att de hade spelat mer. Dem är riktigt duktiga! Bästa låten de lirade var Achtung panzer, enligt mig. Den är så jävla skön, jävigt drag det blev i refrängerna. Kamphund var låten som blev mest poppis under spelningen.

När det hade lirat klart drog en hel del folk, vilket var jävligt skönt eftersom det var otroligt otroligt mycket folk just då så det var en aning jobbigt. Det var dirty nights så mina favorit dj's var där. Jag älskar vad dem spelar! Det är nytt, det är hårt och det är ÖS! Man får jämt vad man önskar utan att behöva vänta hur länge som helst. Det tråkiga är att de inte är där varje Lördag utan ibland på lördagarna är det Sin City som jag inte gillar speciellt mycket. Dj'sarna är tråkiga och de har inget man önskar.

Det blev mycket sång & dans till den grymma musiken som gjorde oss taggade. Vid 3 drog vi med en kille vid namn Alex hem till honom för att spela guitar hero tillsammans med hans två kompisar. Haha, hans kompis helt crazy. Fan så mycket vi skrattade åt honom ibland. Han var helt galen när han skulle försöka få en taxi, sprang mitt ute på gatan, försökte på tag i en taxi medan den stod vid rödlyset sprang sedan efter ett par meter då det hade blivit grönt och taxin körde vidare.

När vi äntligen fick tag i en taxi åkte vi till honom. Jag sög verkligen på att spela guitar hero inatt, varken gitarren, trummorna eller sången (såg inte texten) Jag missade massor, tänk vad alkohol kan göra med ens rektionsförmåga?
Vi sov hur som helst över där. Jag har noll koll på när vi gick och la oss men gissar på att jag gjorde det mellan 6-7. Vi vaknade vid 11 imorse så jag har inte sovit vidare mycket.


Pics från kvällen:


Jag lyser upp en smula






Mina favorit dj's!








Haha han däckade nästan på en gång













Min mobil är kass som det bara fungerar och spela13 sekunder per video med. Men en liten titt får ni iallafall









Nu tänkte jag gå och göra lite middag jag behöver få riktigt mat. När jag kom hem idag och skulle tvätta bort mitt smink såg jag att handfatet hade blivit alldeles rött, jag blödde näsblod. Antar att om man har varit ute både ons,fre & lör, inte sovit mycket och inte ätit mycket alls då tar kroppen stryk! Adios!

En sak till.. Jag är väldigt förvånad över att jag inte har ont i nacken idag..



Kommentarer
Postat av: Anonym

men shit näsblod :O:O

2009-05-24 @ 18:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback