Jag har Libero, MED VINGAR!

God kväll!

Igår vid 9 tiden ringde soffludd och frågade om jag hade lust att dra ut. Lätt att jag är taggad och vi beger oss till Rocks där jag inte hade varit på länge.
Vi kom lite lite efter 23, båda var taggad och glada. Det kommer fram en snubbe och frågar om vi har kommit fel, och att samma kille senare på kvällen kommentarar oss igen gör så att vi blir jävligt lacka på honom. Han såg nästan rädd ut. Jag menar bara för man är blond eller har en rosa klänning så kan man inte lyssna på rock eller? Det gör mig ofta förbannad, det spelar ingen roll hur du klär dig! Hur som helst vi träffade på massor med killar som också både i väsby så varje gång de såg oss började de skrika VÄÄSBY! Tror dem ville ha lite uppmärksamhet killara.
Tror aldrig att tiden har gått så fort som den gjorde igår. Kollade på klockan vid ett tillfälle och den var 02.41 kommer jag ihåg. Trodde den skulle vara mellan 1-2. Vart tog tiden ivägen är frågan?
20 minuter senare alltså när stället skulle stängas, blev vi kvar där. (Som vanligt?) Vi stod och pratade med Arre Barre abbore. Vårt samtalsämnde: Toaletter och blöjor. Vi säger att toaletterna var skabbiga, han säger att vi kan få gå på personaltoaletterna istället. Vi säger att det inte behövs för vi har blöjor. Haha vad fan säger vi?! Vi stod där ett tag och snackade blöjmärken & om allmänt knasprat. Han säger att han har såna med vingar. Jag brister ut i skratt så många gånger...
Vi går upp i mörkret för att hämta våra saker som är de enda som är kvar. Vi går sen till grillen som är utanför för att köpa French hot dog. Arre barre kommer sedan till oss och vi följer med honom in igen där han vi kallar laxen var. Vi satt vid ett bord alldeles ensamma vi 4 och pratade om saker jag inte alls kommer ihåg. Pratade massor med babbal vet jag.
Påvägen hem halvsov vi samtidigt som vi sjöng till bland annat Sweet child o' mind och massa annat. Sen var det hem i sängen för att decka. Tycker vi var starka idag, vi drog till gymmet vid halv 1. Vi tänkte att vi var tvungna att bränna bort chipsen vi åt igår. Haha vi är störda ibland. Mitt i allt gick vi till 7eleven som är precis brevid Rocks och köpte chips och satte utanför Rocks och käkade, sedan gick vi in igen för att dansa dansa dansa!


Ojoj det blev massor med bilder igår. 80 % av dessa är, ja vad säger man...... Tog dem normalaste. Mitt URVAL:



Vi sitter & headbangar, haha.











"Ungdomens källa"





Hahah!















Hej jag sitter här naken. Rösta på mig wiiivi"










Dags för fyllekäket. Sofie kör in den direkt!





Hahhahaha!!





Ser ni sofies sjal? (eller vad det nu är) den låg kvar inne på rocks på en soffa så tog jag den o slängde över henne, så följde den med hem. Haha fyfan vad den ser hemsk ut!





Hemma vid halv 6-6 tiden. Ljust och solen var påväg upp.


Kommentarer
Postat av: sofiee

hahaha ungdomens källa xD

2009-05-04 @ 14:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback